شناسه خبر : 92675
شنبه 05 شهريور 1401 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

 دیدار استاندار ایلام و مدیرکل بنیاد شهید با خانواده های شهدا

استاندار ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی دیگر از مسئولان در دومین روز از هفته دولت با خانواده معظم شهید والامقام عبدالسلام خلفی در روستای چم روته ازتوابع شهرستان سیروان دیدار کردند.

همزمان با سالگرد شهادت شهیدان رجائی و باهنر و در دومین روز از هفته دولت، استاندار ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی دیگر از مسئولان عصر روز پنجشنبه ۳ شهریورماه، با سفر به شهرستان سیروان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در گلزار منور شهدای گمنام شهر لومار، در روستای چم روته حضور یافتند و با خانواده معظم شهید والامقام عبدالسلام خلفی دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در ابتدای این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهدای گرانقدر شهرستان سیروان، از ایثار شهید والامقام عبدالسلام خلفی تجلیل کرد و اظهار داشت: شهید عبدالسلام خلفی از جوانان برومند روستای چم بوته و عضو سپاه پاسداران بود که در تاریخ ۲۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی مهران به فیض شهادت نائل آمده است.

دکتر جمال اسدی افزود: خانواده خلفی، خانواده ای متدین و شاخص در روستای چم روته و یکی از خانواده های با اصالت د‌ر این روستا هستند.

وی خاطر نشان ساخت: به برکت رشادت‌های شهدای گرانقدر، امروز ما می‌بینیم که ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت در سراسر جهان قرار دارد.

استاندار ایلام در این دیدار هدف از دیدار با خانواده های معظم شهدا را زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا دانست و گفت: امروز جهت قدردانی از فداکاری که خانواده های معظم شهدا در راه حفظ اسلام و انقلاب داشته اند و فرزندان برومند خود را تقدیم آرمان های انقلاب نموده اند، در محضر آنها حاضر می شویم.

دکتر حسن بهرام نیا خانواده های معظم شهدا را سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا یک سعادت و ادای دین به مقام والای شهید است.

وی افزود: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم، از این رو مردم ایران همواره قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا هستند.

استاندار ایلام به کلام حضرت امام خمینی (ره) که شهدا را امام زادگان عشق نامیدند، اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی عزت و اقتدار خود را مدیون شهدا است، چرا که به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده است.

| حمیدرضا مرادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi